اس ام اس و متن های فلسفی

  • ۰
  • ۰



مشاوران تهران

فصل پنجم، با عنوان نتیجه گیری و ارائه توصیه ات است . مد نظر داشته باشید که در این فصل استنادی در کار نیست و آن چه ارائه می دهید، صرفا برگرفته از یافته های شما طی این پژوهش است.
به طور اجمال، فصل پنجم با هدف بحث ونتیجه گیری تدوین می شود. این فصل چندین محور است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

تحلیل های تحقیق تفسیر نتایج:

در این بخش به بحث نتیجه گیری به صورت زیر بپردازید:
-به تفسیر یافته های خویش بپردازید دستاوردهای خود را برشمارید.
-معین بکنید آیا یافته های شما جواب لازم را به فرضیات بیان شده در پیشنهاد پژوهش تان داده است یا خیر؟ تفسیر خود را در این باره شرح دهید.
-یافته های خود را با یافته های دیگر محققان که در این زمینه پژوهش کرده اند، مورد مقایسه قرار دهید. معین بکنید که تا چه میزان یافته های شما با یافته های دیگر محققان خوانی و یا اختلاف دارد. به احتمال زیاد در پارت بحث زمان مقایسه یافته های خود با یافته های دیگر محققان ، لازم است بدان پژوهش استناد بکنید . در پارت پایانی بحث هم نتیجه گیری خود را با تذکر چهار علت مهم یعنی، جمع بندی یافته های پژوهش، آینده نگری، تعمیم و پیشنهاد ارائه دهید. در بخش نتیجه گیری هیچ گونه استنادی در کار نیست و عبارات باید با دقت خاص و پیوند مطالب تدوین شود.

توصیه هایی برای بررسی ها آتی:

-دراین بخش، انتظار می رود که چند عنوان مربوط با عنوان با عنوان و پژوهش به منظور روش ی دانشجویان دیگر بیان سازید.دقت بکنید که این عناوین نمی بایست با محورهای انتها نامـه یا رساله شما بی رابطه باشد. عنوانی را که بیان می سازد باید از ساختار علمی مناسب برخوردار باشد.

محدودیت های پژوهش:

-حرکت به سوی هر هدفی، بوسیله محدودیت ها به عنوان یک واقعیت دچار نماید ی می شود. در ارائه گزارش از یک پژوهش مثل انتها نامـه محقق سعی می نماید با بیان محدودیت هایی که بر سر راه تحقیق دارد (داشته است ) به خواننده پیام می دهد که درباره فرایند تحقیق قضاوت عادلانه ای داشته باشد.
-محدودیت های احتمـا لی که برسر راه محقق قرار دارد :
کمبود منابع علمی (کتاب ها ، مجلات تخصصی ، مدارک اسناد......)
کمبود منابع مالی (شخصی ، سازمان کارفرما و......)
عدم همکاری مسئولین در جامعه اماری با پژوهشگر
نبود سوابق تحقیقاتی پیرامون موضوع
گرفتاری های شخصی شخص پژوهشگر

  • ۹۵/۰۳/۱۶
  • سهیلا آرمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی