اس ام اس و متن های فلسفی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام دندون عقل



Download New Music By Behzad Pax Called Dandoone Aghl

ترانه سرا: بهزاد پکس آهنگ ساز: بهزاد پکس
تنظیم کننده: حسن بابا محمودی
————————————————–
دانلود آهنگ با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانـلود آهنگ با کیفیت 128
DOWNLOAD
————————————————–

متن آهنگ بهزاد پکس به نام دندون عقل
****************************
یه چیزی دیروز دندون عقلمو کشیدم
فک کردم همه چی خوب میشه دیگه درد نمیکشم
ولی الان جای خالی چرک کرده میدونی که
چقد با کلاس شدی چه سرو وضعی
فک کنم رفتی مخ کل بالا شهرو زدی
اونا که حساب کتاب ندارن و لاکچرین
جوری که وا کردی روش یه حساب سراسری
هیشکی مثله من واسه تو نمیشد
وقتی رفتی همه پرسیدن که چی شد
انقد روم فشار آورد مساله بیشتر وا نشه
تو این بازی هرچی بردیمم یکی شد
ببین تیکه پارم تیکه ننداز تیکه دارم
مثل آدم یه بار گوش کن
حس و حالم اتفاقا مثل قدیماست زیاد بد نیست
واسه من کم گذاشتی عشقو حال و زیاد کردی
نه هی گیر نمیدم دیگه سیریش نمیشم
واسه کسی اون انتخاب آخری نمیشم
من عاشق بازی ام فقط نفس ندارم
مثل رونالدو میدوام ولی کریس نمیشم
تو که نمیتونی باشی پای قولایی که دادی
منو حس بدو شبای بیداری
تو که نمیتونی باشی پای حرفایی که زدی
الان یه گوشه تو بغل کی خوابی
تو که نمیتونی باشی حتی تو خیال و خوابم
اما مثل قدیما هواتو دارم
تو که نمیتونی باشی وقتی دلتو میزنم
تو رسیدی به عشقت ولی من هنو تو راهم

دلت تنگ شده یا هنو قفل گوشیتی
یا که مهمونی دعوتی بگو خب چی پوشیدی
هنو تو خودتی بقیه جذبت بشن هان
اینا حقیقته ببین بحث خود شیرینی نی
منمو یه دله پر هی گله کن تو دله تو چه خبره
یه ولِ خُل حوصله کن یه گلو حلقه
اون که چرک کردو کشیدمش دندون عقله
من واسه روزای خوب ساخته نشدم
یاد گرفتم واسه هرکی شاخ شه ندوام
یاد گرفتم از آدما پله نسازم
از اون درختی که یکی دیگه کاشته نخورم
هی مفته چنگت هرچی که زدم
به عشق تو بودش همون اخلاق سگم
که اشتباه نکنی راهو بنبست نری
بهت نگفته بودم من یه نور توی شبم
هوا بارونی بود شبی که قیدتو زدم
تو که نمیتونی باشی پای قولایی که دادی
منو حس بدو شبای بیداری
تو که نمیتونی باشی پای حرفایی که زدی
الان یه گوشه تو بغل کی خوابی
تو که نمیتونی باشی حتی تو خیال و خوابم
اما مثل قدیما هواتو دارم
تو که نمیتونی باشی وقتی دلتو میزنم
تو رسیدی به عشقت ولی من هنو تو راهم
****************************

  • ۹۵/۰۴/۲۸
  • سهیلا آرمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی